Een geweldig geslaagd en sfeervol paasontbijt in Kalmthout

Op 4 april 2013

Traditiegetrouw organiseert de lokale Kalmthoutse N-VA afdeling tijdens Pasen haar paasontbijt.

Met meer dan 130 deelnemers kunnen we hier wel echt van een super opkomst spreken.  De nieuwe burgemeester van Brasschaat, Jan Jambon,  was zo vriendelijk om een korte maar zeer interessante toespraak te houden, waarna hij de nieuwe voorzitter het woord gaf. Als kersverse voorzitter had Dirk Piette het genoegen om 2 leden van het eerste uur tot ere bestuursleden te benoemen. Nogmaals wensen wij hier Herman Van Den Broeck en Rik Broeckhoven  een  dikke proficiat toe en wensen hen te bedanken voor al hetgeen ze voor onze partij gedaan hebben.

Hierna hadden alle gasten de gelegenheid om aan het meer dan rijkelijk gevulde buffet aan te schuiven en dit ontbijt aan de zeer mooi versierde tafels te nuttigen.

Dankzij het droge maar weliswaar koude weer, hadden de klokken de paaseieren in de tuin van mijnheer pastoor gedropt, waar onze kleintjes onder begeleiding van de paashaas  naar harten-lust eitjes konden gaan zoeken.

Met een frisse pint of een glaasje wijn hebben we dit zeer aangename evenement afgesloten.

Beste vrienden, een  zalig paasfeest en dank je wel voor de ruime opkomst.