Warmste Week: 800 EUR voor goede doelen

Op 22 december 2016

In het kader van De Warmste Week van studio Brussel zette zowel Jong N-VA als N-VA Kalmthout iets op poten voor het goede doel. Zo organiseerde Jong N-VA Kalmthout een soepverkoop ten voordele van Kon-Tiki, een Kalmthoutse organisatie die mensen met een motorische of verstandelijke beperking, op tal van manieren ondersteund. N-VA Kalmthout sloot zich aan bij de kaarsenverkoop van N-VA nationaal, ten voordele van de verschillende vzw's van rolstoelatlete Marieke Vervoort.

De soepverkoop van Jong N-VA op de wekelijkse markt was een groot succes: de zelfgemaakte soep leverde maar liefst 500 EUR op. Ook de kaarsenverkoop van N-VA Kalmthout liep als een trein: er werden maar liefst honderd duopakketten verkocht, goed voor een bedrag van 300 EUR. Alles samen leverde dit dus 800 EUR op voor het goede doel.

We zijn zeer tevreden met het resultaat”, aldus jongerenvoorzitter Domien Arnold. “Met de soepverkoop kunnen we Kon-Tiki steunen, de Kalmthoutse afdeling van DVC Sint-Jozef in de Missiehuislei. Bij het overhandigen van de cheque kregen we bovendien een interessante rondleiding in de gebouwen van Kon-Tiki, hun professionele werking liet echt een grote indruk op ons na!

De duopakketen vlogen bovendien de deur uit. Sympathisanten, vrienden, familie, de aanvragen stroomden letterlijk binnen. Dit geeft ons smaak naar meer!

foto overhandiging cheque Kon-tiki (vlnr): Domien Arnold (jongerenvoorzitter), David Cleiren, Stephanie Devos, Max van de Poll, Joris Hoskens (DVC Sint-Jozef), Philip Smolders, Eva Weyns & Gilles Delcroix