Paasontbijt 2011

Op 16 mei 2011

Op paasmaandag 25 april organiseerde N-VA Kalmthout naar aloude traditie het jaarlijkse paasontbijt.

Onder een stralende zomerse zon ontvingen voorzitter Jan van Esbroeck en schepen van cultuur Clarisse De Rijdt de talrijk opgekomen leden en sympathisanten.

Onder de vele aanwezigen zagen we onder andere de fractieleider van N-VA  Jan Jambon, die ondanks de drukke onderhandelingen toch de tijd vond om af te zakken naar Kalmthout, en Kamerlid Minneke De Ridder, die samen met echtgenoot en zoontjes de gelederen kwam vervoegen.

Alle aanwezigen konden genieten van een schitterend ontbijtbuffet in een prachtig aangeklede locatie. De kleintjes kregen onder veilige begeleiding van de paashaas de kans om op zoek te gaan naar de chocolade eieren die her en der verstopt zaten.

Een korte toespraak van Jan Jambon maakte dan ook voor alle aanwezigen duidelijk dat de N-VA niet in een regering stapt zonder duidelijke staatshervorming. N-VA wil een duidelijke hervorming inzake financiering, asiel en migratie, justitie en sociale zekerheid. De reactie van de talrijke aanwezigen op deze toespraak sprak boekdelen, N-VA zit, nog altijd, op het juiste spoor.

CVN