N-VA Kalmthout met vertrouwen naar 2012

Op 24 oktober 2011

N-VA Kalmthout trekt met een sterk duo op kop naar de gemeenteraadsverkiezingen. N-VA schepen Clarisse De Rydt zal de lijst trekken. Huidig voorzitter van de Kalmthoutse sportraad Ivo Dockx neemt de tweede plaats in.

Het trekkersduo werd bekendgemaakt op het aperitiefgesprek van N-VA Kalmthout. "We zijn ervan overtuigd dat Clarisse en Ivo een topduo zijn om de N-VA te verankeren in Kalmthout. Clarisse heeft de afgelopen jaren bewezen een goede en bijzonder actieve schepen te zijn. De sportieve kracht  van Ivo zal tempo in de campagne brengen" zegt Jan Van Esbroeck met een knipoog.

Ook jongerenvoorzitter David Cleiren is alvast overtuigd: "De N-VA is een jonge, frisse partij. We hebben de afgelopen 5 jaar bewezen dat we kunnen besturen. Ik voel dat we potentieel hebben om verder te groeien in Kalmthout."

N-VA trok in 2006 in kartel naar de gemeenteraadsverkiezingen. Het kartel haalde hierbij een monsterscore van 52,75%.