Feestelijke opening van het campagnelokaal

Op 11 juni 2012

Op vrijdag 8 juni opende N-VA Kalmthout  officieel het campagnesecretariaat in de
Heidestatiestraat 76 in Kalmthout. “In de aanloop naar de verkiezingen van 14 oktober willen we met dit lokaal onze kandidaten voorstellen aan deKalmthoutenaren. Op deze manier zijn we dicht bij de mensen en altijdaanspreekbaar” zegt afdelingsvoorzitter en volksvertegenwoordiger Jan Van Esbroeck “ Het zal een soort toerismekantoor worden waar de inwoners alle informatie kunnen krijgen over N-VA, onze partijstandpunten inkijken en onze kandidaten aanspreken.”

De feestelijke opening was alvast een groot succes! “De vele bezoekers,  sympathisanten  en ook steunbetuigingen zijn alvast een hart onder de riem in aanloop naar 14 oktober” vertelt lijsttrekker Clarisse De Rydt. 2de op de lijst Ivo Dockx vult aan “ Voor onze afdeling en  campagneploeg is het lokaal ook belangrijk voor de verdeling van affiches, folders en voor het coördineren van campagne acties.”

Liliane Willemsen, 5de op de N-VA lijst voor deze gemeenteraadsverkiezingen, zal de organisatie en verloop van dit secretariaat coördineren. “ We zullen vier dagen per week openen. Tijdens de weekdagen van 14u00 tot 18u00 en op zaterdag van 11u00 tot 16u00. Op deze manier weten de Kalmthoutenaren  wanneer ze bij ons terecht kunnen voor informatie.

Uiteraard zijn alle opmerkingen of vragen ook altijd welkom op Kalmthout [at] n-va.be.

De lekkere hapjes en drankjes maakten van deze opening een echt feest! Lijsttrekkers van N-VA afdelingen uit de ons omringende gemeenten kwamen ook steunen. We danken Jan Jambon ( Brasschaat), Koen Van Putte (Wuustwezel ), Valerie Van Peel ( Kapellen ), Rik Frans ( Stabroek )en Dirk Smout (Essen).

N-VA Kalmthout is klaar om de campagne naar 14 oktober 2012 in te zetten. “Wij zullen er staan en willen graag mee besturen in het belang van alle inwoners van Kamlthout” aldus de kandidaten voor de komende gemeenteraadsverkiezingen.