Domien Arnold nieuwe voorzitter Jong N-VA Kalmthout

Op 29 november 2016

Dinsdag 29 november hield Jong N-VA Kalmthout haar bestuursverkiezingen. De jongerenleden verkozen Domien Arnold tot nieuwe voorzitter van het jongerenbestuur. Hiermee volgt hij Gilles Delcroix op. Stephanie Devos blijft op post als secretaris en David Cleiren werd herkozen als penningmeester. Bart Jambon, regiocoördinator Groot-Antwerpen, kwam de verkiezingen waarnemen.

Het nieuwe jongerenbestuur telt in totaal negen leden. “Een geëngageerde ploeg die ik de komende twee jaar met trots zal leiden”, aldus Domien Arnold. “Met de vele acties op het programma willen we de Kalmthoutse jongeren, maar ook de Kalmthoutenaar in het algemeen, betrekken en warm maken voor politiek. We zitten niet stil: zo gaan we geld inzamelen voor Music for Life, een sensibiliseringactie doen over gehoorbescherming en sprekersavonden organiseren. Jong N-VA Kalmthout nodigt u alvast op 13 januari 2017 uit in ’t Centrum te Heide voor een gespreksavond met Matthias Diependaele, fractieleider in het Vlaams Parlement.

Foto nieuw jongerenbestuur (vlnr. Gilles Delcroix, Eva Weyns, Philip Smolders, Dominic Potters, Domien Arnold, Stephanie Devos, David Cleiren, Max van de Poll. Niet aanwezig: Lieselore Goossenaerts)